Wednesday, November 24, 2010

i'm back!! =P

hai all..buat pe tu uols??da makan?eheh
korang nak dengar cerita tak??..korang tau x??semalam aku mengalami perkara yg mengerikan bukan pasal hantu..kalau pasal hantu kopemm turun 5 kilo berat ni..hahah..nak tau x??semalam aku study sambil tu aku makan kismis dalam pukul 5 pg gitu la..aku makan separuh kotak kismis yg kecil tu..tgh syok2 aku makan..tupp tupp aku pun tertengok la dalam kotak kismis yg aku makan tu..korang tau tak ape ada dalam kotak kismis tu????ULAT!!!!yelkkk..aku hampir muntah(tp tak muntah pon..hampir2)..geli bukan main lagi..aku beli 4 kotak kismis tu..lepas aku nampak ULAT tu..aku pon ambil la pinggan..pastu aku 'cuah' kismis tu ke dala pinggan..adoyaiii..bersepah ULAT ada la dalam 5 atau 6 ekor..pastu aku pon ambil la 3 kotak kismis yg tak buka lagi tu..debab pon 'cuah' la ke dalam pinggan tu..ya ALLAH hanya Tuhan je yg tau betape banyak nye ULAT dalam tu dan bukan setakat ULAT,malahan binatang apetah yg kecik tu duk mengayat dalam pinggan tu..umi dan abah aku macam nak marah kat aku tapi tak pon..umi n abah aku kan tau yg aku ni nk exam..so diorang tak nak la beri tekanan pada aku..aku takut jugak,takut ULAT n BINATANG KECIL tu memberi kesan kat otak mampos..pulakk pulakk aku nak exam..huhu.pengajaran yg aku dapat dari kjadian ini ialah KITA JANGANLAH MAKAN SESUATU MAKANAN ITU TANPA MELIHAT ISINYA ni gop dang kate nok..nok r..hahahah(tak sempat nak ambik GAMBAR ULAT n BINATANG KECIL yang ada dalam kismis tu..huhu..)

No comments:

Post a Comment

Wednesday, November 24, 2010

i'm back!! =P

hai all..buat pe tu uols??da makan?eheh
korang nak dengar cerita tak??..korang tau x??semalam aku mengalami perkara yg mengerikan bukan pasal hantu..kalau pasal hantu kopemm turun 5 kilo berat ni..hahah..nak tau x??semalam aku study sambil tu aku makan kismis dalam pukul 5 pg gitu la..aku makan separuh kotak kismis yg kecil tu..tgh syok2 aku makan..tupp tupp aku pun tertengok la dalam kotak kismis yg aku makan tu..korang tau tak ape ada dalam kotak kismis tu????ULAT!!!!yelkkk..aku hampir muntah(tp tak muntah pon..hampir2)..geli bukan main lagi..aku beli 4 kotak kismis tu..lepas aku nampak ULAT tu..aku pon ambil la pinggan..pastu aku 'cuah' kismis tu ke dala pinggan..adoyaiii..bersepah ULAT ada la dalam 5 atau 6 ekor..pastu aku pon ambil la 3 kotak kismis yg tak buka lagi tu..debab pon 'cuah' la ke dalam pinggan tu..ya ALLAH hanya Tuhan je yg tau betape banyak nye ULAT dalam tu dan bukan setakat ULAT,malahan binatang apetah yg kecik tu duk mengayat dalam pinggan tu..umi dan abah aku macam nak marah kat aku tapi tak pon..umi n abah aku kan tau yg aku ni nk exam..so diorang tak nak la beri tekanan pada aku..aku takut jugak,takut ULAT n BINATANG KECIL tu memberi kesan kat otak mampos..pulakk pulakk aku nak exam..huhu.pengajaran yg aku dapat dari kjadian ini ialah KITA JANGANLAH MAKAN SESUATU MAKANAN ITU TANPA MELIHAT ISINYA ni gop dang kate nok..nok r..hahahah(tak sempat nak ambik GAMBAR ULAT n BINATANG KECIL yang ada dalam kismis tu..huhu..)

No comments:

Post a Comment