Tuesday, February 21, 2012

Alhamdulillah. Allah dengar doa kami

Assalamualaikum wbt and hallo people!


Alhamdulillah. Bersyukur kepada Allah swt atas segala yang Dia berikan kepada kami. Alhamdulillah Allah telah dengar dan makbulkan doa kami sekeluarga. Alhamdulillah. 

    Alhamdulillah, ummi selamat dibedah dan sekarang dalam proses pemantauan oleh Doktor dan sesi untuk pulihkan diri (betol ke ayat aku? kehkehkeh paham-paham je le :p) 
Ummi selamat dibedah pada 19 Februari. masuk bilik bedah pukul 8.30 a.m and keluar dalam pukul 2.40pm. Walaupon penat menunggu (aku tak tunggu pon, abah, kakak dan abang tunggu) Alhamdulillah semuanya selamat. Dan sekarang Ummi dah sihat. Dah boleh makan, boleh duduk sudah dan macam-macam lah. I`m happy. :) Terima kasih Allah, kau telah makbulkan doa kami. 

Btw, thanks for the wishes to all my family, bff, classmates,dormates, friends and everyone-lah for my birthday. May Allah bless all of you :) 
*hugs

This is the best wishes! :) 




    

Oh my! sangatlah terharu tengok video ni. Thanks to Ain Fathiah from Russia for the awesome video! 
You make me crying! :'( 
I love You babe :) 

video

till then, bye.

No comments:

Post a Comment

Tuesday, February 21, 2012

Alhamdulillah. Allah dengar doa kami

Assalamualaikum wbt and hallo people!


Alhamdulillah. Bersyukur kepada Allah swt atas segala yang Dia berikan kepada kami. Alhamdulillah Allah telah dengar dan makbulkan doa kami sekeluarga. Alhamdulillah. 

    Alhamdulillah, ummi selamat dibedah dan sekarang dalam proses pemantauan oleh Doktor dan sesi untuk pulihkan diri (betol ke ayat aku? kehkehkeh paham-paham je le :p) 
Ummi selamat dibedah pada 19 Februari. masuk bilik bedah pukul 8.30 a.m and keluar dalam pukul 2.40pm. Walaupon penat menunggu (aku tak tunggu pon, abah, kakak dan abang tunggu) Alhamdulillah semuanya selamat. Dan sekarang Ummi dah sihat. Dah boleh makan, boleh duduk sudah dan macam-macam lah. I`m happy. :) Terima kasih Allah, kau telah makbulkan doa kami. 

Btw, thanks for the wishes to all my family, bff, classmates,dormates, friends and everyone-lah for my birthday. May Allah bless all of you :) 
*hugs

This is the best wishes! :) 




    

Oh my! sangatlah terharu tengok video ni. Thanks to Ain Fathiah from Russia for the awesome video! 
You make me crying! :'( 
I love You babe :) 

video

till then, bye.

No comments:

Post a Comment