Friday, December 10, 2010

bila kenyang hati terus tenang and happy!!

alhamdulillah...baru pas makan utk pagi,tghari and malam..huhu..tong da full...hiihii..terus happy..yahooo...lagi happy bila hari ni semua family aku ada balik..semalam abg aku si c'wan tu ada balik..and then,pg td dlam pukul 10 a.m,abg n kakak ipar ku selamat smpai umah..hiihii..si faris semakin nakal..tadi masa sampai,dia x cakap pon ngn aku..jenuh aku pujuk, ambik hati,brcakap segala bagai..tupp tupp tak layan jugakk aku..sedih..huhu..masa aku main dgn adik dia si khalis tu..terus dia mgada2 mari kat aku main dgn adik dia jugak..mngada betol la abang nih!!si khalis skarang da smakin besar..hahha..da pndai main skrang...habis handphone org dia nak..adoyai..pastu dia hisap pulakk handphone aku..adoyai..terus masuk 'mouth water' bak kata johan dlam shout awards..ahahahah..tadi si abg tu kena marah di abah dia..ahahha..ambik tah!!ahhaha..tu la nakal sgt..ada ke patu dia duk tarik tangan adik dia smasa adik dia dalam dukungan abah dia..hahaha..terus abah dia marah n then teruss pucat muka si abg..lawak giler!!hahahahahahahahaha...skarang tgh tunggu ketibaan kak long aku..aku nak tengok camne pulakk ragam ank2 dia...pening la aku jawabnya dgn kaletah diorang..pening..pening..hahahahah..malam ni penuh la umah aku..kakak2 n abang2 aku balik lg..then,all my uncles,aunts,cousins n so on menginap kat umah aku malam ni..full la TERATAK KAMAL & ZAIMAH malam ni..coz esok sepupuku kawenn..skrang mak aku tkde kat umah,pi tolong adik dia prepare for da wedding sok!!sibokk la umah aunty aku sok,..ahahhahahahaha...aku pulak nak wat pe ntah kat umah ni..adoyai..nak study??nak study cam ne umah riuh rendah..tak study mana la aku nampaknye...ye la duk layan anak2 sedar yg smakin mmbesar..hihihi..tapikan,seronok jugakk..bkan senang nk kumpul anak beranak ramai2..setahun sekali..ye la mreka smua duk sibuk kerja,study and so on..hehehehh...tu je lah nak cakap!!kuikuikui..ngeee...

mode: i'm off for a while..is going to my aunty house..pi tolong ja..tolong ape??tolong tengok!!ahhahah..whatever!!ada aku kesah??hahahah..

No comments:

Post a Comment

Friday, December 10, 2010

bila kenyang hati terus tenang and happy!!

alhamdulillah...baru pas makan utk pagi,tghari and malam..huhu..tong da full...hiihii..terus happy..yahooo...lagi happy bila hari ni semua family aku ada balik..semalam abg aku si c'wan tu ada balik..and then,pg td dlam pukul 10 a.m,abg n kakak ipar ku selamat smpai umah..hiihii..si faris semakin nakal..tadi masa sampai,dia x cakap pon ngn aku..jenuh aku pujuk, ambik hati,brcakap segala bagai..tupp tupp tak layan jugakk aku..sedih..huhu..masa aku main dgn adik dia si khalis tu..terus dia mgada2 mari kat aku main dgn adik dia jugak..mngada betol la abang nih!!si khalis skarang da smakin besar..hahha..da pndai main skrang...habis handphone org dia nak..adoyai..pastu dia hisap pulakk handphone aku..adoyai..terus masuk 'mouth water' bak kata johan dlam shout awards..ahahahah..tadi si abg tu kena marah di abah dia..ahahha..ambik tah!!ahhaha..tu la nakal sgt..ada ke patu dia duk tarik tangan adik dia smasa adik dia dalam dukungan abah dia..hahaha..terus abah dia marah n then teruss pucat muka si abg..lawak giler!!hahahahahahahahaha...skarang tgh tunggu ketibaan kak long aku..aku nak tengok camne pulakk ragam ank2 dia...pening la aku jawabnya dgn kaletah diorang..pening..pening..hahahahah..malam ni penuh la umah aku..kakak2 n abang2 aku balik lg..then,all my uncles,aunts,cousins n so on menginap kat umah aku malam ni..full la TERATAK KAMAL & ZAIMAH malam ni..coz esok sepupuku kawenn..skrang mak aku tkde kat umah,pi tolong adik dia prepare for da wedding sok!!sibokk la umah aunty aku sok,..ahahhahahahaha...aku pulak nak wat pe ntah kat umah ni..adoyai..nak study??nak study cam ne umah riuh rendah..tak study mana la aku nampaknye...ye la duk layan anak2 sedar yg smakin mmbesar..hihihi..tapikan,seronok jugakk..bkan senang nk kumpul anak beranak ramai2..setahun sekali..ye la mreka smua duk sibuk kerja,study and so on..hehehehh...tu je lah nak cakap!!kuikuikui..ngeee...

mode: i'm off for a while..is going to my aunty house..pi tolong ja..tolong ape??tolong tengok!!ahhahah..whatever!!ada aku kesah??hahahah..

No comments:

Post a Comment