Thursday, December 9, 2010

tak sabar nak merdeka!!

aku dah ikat semua buku teks aku..aku dah campak buku tulis dan nota panjang masuk ke dalam kotak!!aku dah ikat cantik-cantik buku tu semua dengan tali rafia warna merah dan biru sekali dengan kertas-kertas gerak gempur dan kertas-kertas yang cikgu bagi..aku dah sedekahkan separuh datibuku latihan dan buku rujukan yang aku beli penuh satu rak pada jiran-jiranku..konklusinya..aku dah tak sabar nak merdeka!!ahahahah..

p/s: SAVE THE PAPER, DON'T DO HOMEWORK!!fullstop!!

No comments:

Post a Comment

Thursday, December 9, 2010

tak sabar nak merdeka!!

aku dah ikat semua buku teks aku..aku dah campak buku tulis dan nota panjang masuk ke dalam kotak!!aku dah ikat cantik-cantik buku tu semua dengan tali rafia warna merah dan biru sekali dengan kertas-kertas gerak gempur dan kertas-kertas yang cikgu bagi..aku dah sedekahkan separuh datibuku latihan dan buku rujukan yang aku beli penuh satu rak pada jiran-jiranku..konklusinya..aku dah tak sabar nak merdeka!!ahahahah..

p/s: SAVE THE PAPER, DON'T DO HOMEWORK!!fullstop!!

No comments:

Post a Comment