Thursday, December 9, 2010

oh no!! i hate this part!!

baru balik dari sekolah...penat dan letih masih terasa...hari ni exam akaun..adoyai...paper 1 and 2 sama naik susahnya..adoyai..petang tadi akaun paper2..mak aih..soalan dokumen senang..tapi aku hairan..kenapa aku buat tak BALANCE sedangkan si MUNI,AKMAL,MUBIN,WANI n so on BALANCE.!!jelous aku!!bengang pon ada..adoyai...penat2 aku bukak akaun,tutp akaun,tup tup tak balance!!!perasaan aku masa tu hanya Allah je tau..betapa sedih n kesalnya..ya Allah tolonglah hamba mu ini...aku harap aku lulus akaun..insyaAllah..kalau tidak,kesian la kat aku,ummi n abah aku n teacher ku yg brtungkus lumus datang ke sekolah n rela aku ganggu waktu rehatnya pada waktu malam dgn pi study umah nya sampai lewat malam..huhu..kesian kan..huhu..whatever je la..bygones be bygones..hari isnin ni ERT plak..hehehe..hope soalan senang and i hope i will answer all the questions!!hihihih..

p/s; rindukan si dia!!kuikuikui..

No comments:

Post a Comment

Thursday, December 9, 2010

oh no!! i hate this part!!

baru balik dari sekolah...penat dan letih masih terasa...hari ni exam akaun..adoyai...paper 1 and 2 sama naik susahnya..adoyai..petang tadi akaun paper2..mak aih..soalan dokumen senang..tapi aku hairan..kenapa aku buat tak BALANCE sedangkan si MUNI,AKMAL,MUBIN,WANI n so on BALANCE.!!jelous aku!!bengang pon ada..adoyai...penat2 aku bukak akaun,tutp akaun,tup tup tak balance!!!perasaan aku masa tu hanya Allah je tau..betapa sedih n kesalnya..ya Allah tolonglah hamba mu ini...aku harap aku lulus akaun..insyaAllah..kalau tidak,kesian la kat aku,ummi n abah aku n teacher ku yg brtungkus lumus datang ke sekolah n rela aku ganggu waktu rehatnya pada waktu malam dgn pi study umah nya sampai lewat malam..huhu..kesian kan..huhu..whatever je la..bygones be bygones..hari isnin ni ERT plak..hehehe..hope soalan senang and i hope i will answer all the questions!!hihihih..

p/s; rindukan si dia!!kuikuikui..

No comments:

Post a Comment