Wednesday, December 8, 2010

pressure!!

orang lain da 'merdeka'..kawan2 aku yg ambik aliran sains da merdeka..contohnya si ainun,ain n mira..tapi mira exam akaun esok for the last paper..aku??tertekannya...sakit kepala duk fikir exam AKAUN esok..adoyai..sebulan yg lepas buat dokumen semua balance..10 dokumen buat..10 balance..skarang selepas sebulan tinggal akaun??hampeh tadak..da buat 10 lebih akaun..baru 1 balance!!ada ke patut??bengang aku...mungkin disebabkan aku da lama tinggal akaun kot..ye la..nak fokus subjek2 lain..takkan la nak fokus ke akaun aje  kann..nk buat mcm mana ni??esok da exam..tak de gunanya nak menyesal sekarang..da terlambat woo..hati da x tenang, kepala pulakk pening duk fikir exam esok..credit pon da okey dr A+..harap2 aku dapat credit..nak LCCI..kuikuikui..insyaAllah aku bleh jawab esok dengan mudah dan tenang..aminn..


mode: pening dan bengang..!!

No comments:

Post a Comment

Wednesday, December 8, 2010

pressure!!

orang lain da 'merdeka'..kawan2 aku yg ambik aliran sains da merdeka..contohnya si ainun,ain n mira..tapi mira exam akaun esok for the last paper..aku??tertekannya...sakit kepala duk fikir exam AKAUN esok..adoyai..sebulan yg lepas buat dokumen semua balance..10 dokumen buat..10 balance..skarang selepas sebulan tinggal akaun??hampeh tadak..da buat 10 lebih akaun..baru 1 balance!!ada ke patut??bengang aku...mungkin disebabkan aku da lama tinggal akaun kot..ye la..nak fokus subjek2 lain..takkan la nak fokus ke akaun aje  kann..nk buat mcm mana ni??esok da exam..tak de gunanya nak menyesal sekarang..da terlambat woo..hati da x tenang, kepala pulakk pening duk fikir exam esok..credit pon da okey dr A+..harap2 aku dapat credit..nak LCCI..kuikuikui..insyaAllah aku bleh jawab esok dengan mudah dan tenang..aminn..


mode: pening dan bengang..!!

No comments:

Post a Comment