Thursday, December 9, 2010

thanks a lot to my bestie...

baru pas makan mee hoon sup!1huhuhu..pi pasar minggu ngn ainun and mira with her darwish..ahaks..darwish so cute+handsome+sweet(x ingat nak snap gmbar)tadi tgh syok2 membeli..tup tup jumpa my bestie at schoolmate thah!!hahaha..she's with her cousin..heheh..cantik fatihah td..sempat la borak2 dgn dia td..sempat la bergosip girl td..heheh..sempat jugakk buat dosa..hahaha..whatever..td tgh syok2 duk beli makanan,aku pon melilau mata la sekejap,tup tup ternampak bakal adik ipar..hhaahaha..koya..whatever..for ainun thanks ajak aku kuar td..hahah..esok mai la ambik aku lgi..hahaha..kte pi lepak kat teratak mira lagi ye..huhu..for mira n ainun too..thanks coz dengar masalah aku td..heheh..nnti pas aku habis SPM kte pi main bowling and buat barbeque okeh??ajak si ain sekali..hahaha...kita ajak la ramai sikit org nya..baru gempak..x payah ajak la org yg selfish n hipokrit..sibuk je..ahhahahah..whatever..aku pon nak ajak jugak THE GORGEOUS GIRL group..ahhahaha..nak meriahkan 'party' kita..hehheheheh...

mode: can't wait and miss u my bestie..ahaksss

No comments:

Post a Comment

Thursday, December 9, 2010

thanks a lot to my bestie...

baru pas makan mee hoon sup!1huhuhu..pi pasar minggu ngn ainun and mira with her darwish..ahaks..darwish so cute+handsome+sweet(x ingat nak snap gmbar)tadi tgh syok2 membeli..tup tup jumpa my bestie at schoolmate thah!!hahaha..she's with her cousin..heheh..cantik fatihah td..sempat la borak2 dgn dia td..sempat la bergosip girl td..heheh..sempat jugakk buat dosa..hahaha..whatever..td tgh syok2 duk beli makanan,aku pon melilau mata la sekejap,tup tup ternampak bakal adik ipar..hhaahaha..koya..whatever..for ainun thanks ajak aku kuar td..hahah..esok mai la ambik aku lgi..hahaha..kte pi lepak kat teratak mira lagi ye..huhu..for mira n ainun too..thanks coz dengar masalah aku td..heheh..nnti pas aku habis SPM kte pi main bowling and buat barbeque okeh??ajak si ain sekali..hahaha...kita ajak la ramai sikit org nya..baru gempak..x payah ajak la org yg selfish n hipokrit..sibuk je..ahhahahah..whatever..aku pon nak ajak jugak THE GORGEOUS GIRL group..ahhahaha..nak meriahkan 'party' kita..hehheheheh...

mode: can't wait and miss u my bestie..ahaksss

No comments:

Post a Comment